Ulutagay, GözdeBinkhalil, Aiman Gomaa2024-06-132024-06-132021https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=5XiSE4yCP_gmnukpMEp65eYR4VkVZlJ5rq_7JXbvkxaJ2ydyLqNG14UIR5iQ1C4Ahttps://hdl.handle.net/11501/491Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mühendislik Yönetimi Ana Bilim Dalı, Mühendislik Yönetimi Bilim DalıLong-term planning in businesses has made it necessary to have some strategic and organizational skills in innovation management. In order to talk about a strategic capability, it is necessary to analyze market trends, the ability to predict, access and evaluate technological information. The most important factor of the innovative manager is to be aware of how to activate the creativity potential. Modern innovations consist of completely closed and one-sided communication. The center of the business is based on knowledge. Its values and beliefs from the past to the present form the structure of the business.İşletmelerde uzun vadeli planlama, inovasyon yönetiminde bazı stratejik ve organizasyonel becerilere sahip olmayı gerekli kılmıştır. Stratejik bir yetenekten bahsetmek için pazar trendlerini, teknolojik bilgiyi tahmin etme, erişme ve değerlendirme yeteneğini analiz etmek gerekir. Yenilikçi yöneticinin en önemli unsuru yaratıcılık potansiyelini nasıl harekete geçireceğinin farkında olmaktır. Modern yenilikler tamamen kapalı ve tek taraflı iletişimden oluşmaktadır. İşin merkezi bilgi üzerine kuruludur. Geçmişten günümüze değerleri ve inançları işletmenin yapısını oluşturmaktadır.eninfo:eu-repo/semantics/openAccessInnovationManagementPerformanceBusinessİnovasyonYönetimPerformansİşletmeThe impacts of innovation management on the performance of businessİnovasyon yönetiminin iş performansı üzerindeki etkileriMaster Thesis921719834