Yazar "Al-hasani, Saba Assim" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe The influences of corporate social responsibility on customer loyalty of the hypermarkets in Iraq(İstanbul Gedik Üniversitesi, 2022) Al-hasani, Saba Assim; Erkasap, AhmetHipermarketlerin patlayıcı büyümesi ve aralarındaki şiddetli rekabet, son yıllarda ülkedeki en önemli değişikliklerden biri olmuştur. Bu bağlamda, hipermarket yöneticileri bu tüketicileri çekmek ve pazar paylarını artırmak için rekabet avantajının (CA) avantajını ve etkinliğini arıyorlar. Bu çalışma, kurumsal sosyal sorumluluk iletişiminin (reklam, sosyal medya, kurumsal web siteleri, halkla ilişkiler) Irak'ın hipermarketine müşteri sadakati üzerindeki etkisi hakkında bilgiye katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. KSS'nin Kurumsal Sosyal Sorumluluğu ilkesini ve uygulamalarını açıklamakla evrilerek başlar, ardından KSS'nin benzersiz bakış açılarından geçer. Bunu yapmak için nicel bir yaklaşım kullanılır ve önceden yapılan çalışmalardan bir anket anketi benimsenir. 384 katılımcıdan oluşan bir örneklem, Bağdat'taki en ünlü hipermarketler olan 3 hipermarketi (COZMO, GREEN APPLE VE AL-NHREEN ) sık sık ziyaret eder ve SPSS aracılığıyla istatistiksel analizler yapılır.