Arşiv logosu
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Uralman, Hanzade" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    COMPARATIVE SOCIAL MEDIA ANALYSIS OF THE ART GALLERIES IN TURKEY
    (2022) Uralman, Hanzade; Akçay, Deniz
    Art marketing aims to sell art works and create areas of artistic experience offering value to the people. As a part of the art industry, art galleries also use social media for this purpose in their marketing efforts. In this respect, social media for art galleries is a digital platform that bridges the gap between artists, collectors and those interested in buying or in viewing art. In this respect, it is a research topic how art galleries can use this platform effectively. Wtihin this research framwork, the aim of this study is to investigate whether the number of followers on social media of art galleries operating in the Turkish art industry is affected by the regular content sharing of the galleries and the topics of these contents. For this purpose, the number of content shared by art galleries in social media and their subjects were examined comparatively between the pandemic process and the pre-pandemic period through descriptive statistic method. Since Istanbul is the center of art in Turkey, the sample of the research was chosen as the galleries in Istanbul. A descriptive statistical method was used to compare art galleries between May 2018 and May 2020, when the Covid 19 Pandemic led to a rapid digital transformation.The findings show that the use of social media by art galleries varies according to the age groups of the artists they work with; content production that can meet expectations is necessary rather than content distribution frequency in art galleries which work with older artists.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Spor kulüplerinin marka kimliğinin web sitelerindeki temsili: Galatasaray ve Fenerbahçe Spor Kulübü web sitelerinin karşılaştırmalı analizi
    (Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, 2022) Uralman, Hanzade; Akçay, Deniz
    Günümüzde kurumsal web siteleri marka imajı arttırması bakımından son derece önemlidir. Bu çerçevede pazarlama iletişiminin temel dijital iletişim mecralarından biri olarak kurumsal web sitelerinin marka kimliğini yansıtması beklenmektedir. Spor kulüpleri taraftarlarının zihinlerinde yer alan güçlü imajlarını internet ortamında da sürdürmeleri halinde taraftarlarının motivasyon ve coşkuları da artacaktır. Spor kulüplerinin öncelikli hedef kitlelerinden biri olan grubu olan taraftar kitlesi güçlü duygusal motivasyonlara ve duygusal beklentilere sahiptir. Kulüplerin onların anlam, güç ve sosyal itibar gibi sosyal psikolojik ihtiyaçlarını karşılaması gerekmektedir. Böylelikle taraftarlarının beklentilerini karşılayabilir, yeni taraftarlar kazanabilirler. Bu araştırmanın amacı spor kulüplerinin marka yaratmanın temel iletişim araçlarından biri olan kurumsal web sitelerinde marka kimliğini nasıl temsil ettiklerini ortaya koymaktır. Spor kulüplerinin taraftarlarının motivasyonlarını web siteleri aracılığıyla yönlendirip ve desteklemekte olup olmadıkları bu çalışmada araştırılan temel sorudur. Bu amaçla Türkiye’den Fenerbahçe ve Galatasaray Spor Kulüplerinin web üzerindeki marka kimliklerinin temsilleri karşılaştırılmalı olarak incelenmiştir. Araştırmada niteliksel araştırma yöntemi olarak marka iletişimi çalışmalarında uygulanan Marka Kimliği Web Analiz Metodu (Brand Identity Analysis Method/BIWAM)® uygulanmıştır. Çalışmadaki veriler 2021 yılı Aralık ayı içinde toplanmıştır. Araştırma kapsamında ele alınan kulüplerin web sitelerinin farklı düzeylerde marka kimliğini yansıttıkları tespit edilmiş olmakla birlikte kişiselleştirme, eğlence seçenekleri, marka çağrışımları, bilgi türlerinin dengeli aktarımı, fiziksel işlemlerin çevrimiçi ortama entegrasyonu ve multimedya kullanımı bakımından web sitelerini geliştirmeleri gerektiği sonucuna varılmıştır.

| İstanbul Gedik Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Cumhuriyet Mahallesi, İlkbahar Sokak No: 1-3-5, Yakacık, 34876, Kartal, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim