Arşiv logosu
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Karadeniz, Mustafa" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Hızlı feribot taşımacılığında algılanan hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetine etkisi
    (2019) Karadeniz, Mustafa; Pektaş, Güzide Öncü Eroğlu; Gürce, Merve Yanar
    Denizyolu ulaşımında artan yolcu sayısı ve rekabet, firmaların, müşterilerin beklentilerini anlamalarını zorunlu hale getirmiştir. Bu pazarda, kendilerini iyi bir biçimde konumlandırmak isteyen firmalar için müşteri memnuniyeti en önemli faktördür. Buna göre, gerçekleştirilen çalışmada, hızlı feribot taşımacılığında algılanan hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetine etkisi araştırılmıştır. Araştırmada, İstanbul ilinde yaşayan ve hızlı feribot taşımacılığından yararlanan 348 yolcuya yüz yüze anket uygulanmış ve SPSS programı ile Frekans Analizi, Faktör Analizi, Güvenirlik Analizi ve Korelasyon Analizi yapılmıştır. Modelin anlamlılık ve güvenirliğini test etmek için ise LISREL yapısal eşitlik modeli kullanılmıştır. Analiz sonucunda uyum iyilik değerleri, t değerleri ve standardize edilmiş çözüm değerleri incelenmiştir. Araştırmanın sonuçlarına göre, müşteri memnuniyetini etkileyen en önemli faktörün güven olduğu görülmektedir.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Why share? Motives for participating in the collaborative consumption
    (Orhan Çağlayan, 2020) Yanar Gürce, Merve; Karadeniz, Mustafa
    Collaborative consumption is a kind of peer-to-peer-based activity of providing, exchanging or sharing access to goods and services. It is triggered by developing technologies and increasingly getting attention from consumers. This study adds value with an empirical approach that investigated the relationship among economic benefit, environmental benefit, psychological benefit, attitude, and behavioral intentions. Data was gathered through face to face questionnaires. Results show that economic, psychological, and environmental benefits are important factors to explain attitudes and behavioral intentions and so participating in collaborative consumption.

| İstanbul Gedik Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Cumhuriyet Mahallesi, İlkbahar Sokak No: 1-3-5, Yakacık, 34876, Kartal, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim